fredag 1 oktober 2010

Körde igång dagen...


...med ett spinningpass på 45 min.

Blev igår inringd och det e ju klart man ställer upp. Så kl 07.00 imorse tryckte jag på play och vi trampade igång. Det blev ett bra pass men jag måste nog äta lite mer innan... Det blev

~ Youghurt och müsli.

Nu sitter jag och äter frulle nr 2

~ Fil och müsli

~ 2 mackor med ost och medvurst

Under tiden som Liten sover. Mmmm egen tid!

~

Snart traskar vi ner mot stan. Jag ska köpa en present till M, vi ska dit på kalas idag.

~

Och ikväll... Ska vi ha barnvakt åt Liten...! För andra gången. Fy fan så jobbigt. Vill inte. Ska jag vara ärlig så tvingar jag mig själv. Usch...

~

Liten för några månader sen...

~

1 kommentar:

  1. Underbara ögon den lille har :)

    sv: Ja men visst är han, tack tack viskade han i mitt öra ;)

    SvaraRadera